תכנית שיקום ללוחמי גדוד 13

אנו נמצאים בעיצומו של מאבק נחוש על חיינו וחירותנו בארץ ישראל.
מאז ומעולם נאבקנו באויבים מרים, שקמו עלינו לכלותינו. ותמיד, כשאנו מצוידים בעוז רוח ובצדקת הדרך, עמדנו בנחישות מול מבקשי נפשנו.
לוחמי גדוד 13 פגשו באויב אכזר ב 7 באוקטובר 2023 ונלחמו בעוז, בהקרבה ובגבורה עילאית – למען התושבים בדרום, למען חבריהם, למען כולנו. מאז אותו בוקר, ועד עצם ימים אלו פועל הגדוד בהגנה על יישובי המדינה ובהתקפה על כוחות האויב. אנחנו, מפקדת הגדוד ועמותת הגדוד, מבקשים לומר לכם תודה על עוז הרוח והדבקות במשימה – תודה על רוח הלחימה ועל ההקרבה. במהלך הקרבות איבדנו אחים וחברים לנשק, לוחמים ומפקדים עזי רוח. כל אחד מהם הוא עולם ומלואו – עבורינו ועבור משפחתו. אצל כל אחד ואחת מאיתנו הדבר השאיר חלל עצום, אך גם גאווה אינסופית שזכינו להילחם לצידם.
במסגרת היערכות הגדוד להמשך הלחימה וליום שאחרי, גיבשנו במפקדת הגדוד והעמותה תכנית שיקום והנצחה שמטרתה לסייע ללוחמים ולמשפחות, תוך מתן דגש על חיבוק משפחות הנופלים, חיזוק לוחמינו הפצועים בגוף ובנפש והנצחת הנופלים ומורשתם.
התכנית כוללת פעילויות מורשת והנצחה ברמת הגדוד, ותוכניות סיוע, שיקום וגיבוש ברמה האישית והמחלקתית.
העמותה תעניק מסגרות תומכות כגון אלו, ותכניות מורשת והנצחה נוספות אותן נפרט בהמשך.
בשבועות הקרובים ניצור עמכם קשר ונתחיל פעילויות סיוע במגוון תחומים ועל פי צורך.
מצורף עבורכם עלון המרכז את כלל האפשרויות העומדות

לרשותכם בתחומים הבאים

ימטוב

תוכנית אשר מייצרת שינוי אצל לוחמי צה״ל שעברו חוויות מורכבות על ידי חיבור לים בתוכנית אישית וקבוצתית במפגש ימי שבועי במעודוני גלישה ושייט לאורך החוף של ישראל.

בשביל המחר

תוכנית אשר מסייעת בהתמודדות עם האירועים מהשירות הצבאי פעילות העמותה כוללת מסעות קבוצתיים בטבע המונחים על ידי אנשי מקצוע . במסגרת מסעות אלו המשתתפים לומדים ומתרגלים מודל לחיזוק החוסן הנפשי לצד מעגלי שיח המהווים מרחב מוגן בהם כל אחד יכול לשתף.

רפואה משלימה

תוכניות טיפול רגשי, מפגשים עם פסיכולוגים, פגישות יעוץ עם רופאים מומחים, טיפולי פיזיותרפיה שיקומיים, טיפולים ברפואה משלימה, ועוד.

*אין להירשם דרך אתרי העמותות באופן עצמאי *

לוחמים יקרים

לאחר שהתרשמתם ממגוון האופציות העומדות לרשותכם,
היכנסו ללינק הבא ומלאו את פרטיתכם.
נציג מעמותת גדעון יצור עמכם קשר וילווה אתכם להמשך התהליך.

אנחנו במפקדת הגדוד ובעמותה נעמוד לצידכם לאורך כל המלחמה ואחריה.
נתמוך ונעזור ככל שידרש.


עד הניצחון!

עמותת גדעון גולני גדוד 13