מכתב תודה על תמיכתכם במפגש 70 שנה

פברואר 2019

    שלום רב!

אני רואה חובה וזכות כאחת, להודות לך בשמי ובשם כל חברי עמותת גדוד 13- גדוד גדעון, על חלקך ותרומתך בהצלחת מפגש ערכי ומרגש, במלאת 70 שנה לגדוד 13 ולחטיבת גולני. המפגש אותו בחרנו לקיים בא לבטא תודה, הערכה והוקרה, ללוחמי הגדוד והחטיבה בעבר ובהווה, תוך הצדעה ללוחמי תש"ח והבעת כבוד לנופלי הגדוד ולבני משפחותיהם.

חשבנו והאמנו שהמעט שבמעט שחשוב כי נעשה סביב אירועי 70 שנה למדינה, הוא להזכיר ולזכור כי גדוד 13 וחטיבת גולני, שזורים בהקמת המדינה, מבטאים את ההיסטוריה שלה והם הממשיכים לשאת בעול קיומה.

כחברי עמותה מתנדבים, היה לנו חלום גדול ואני מודה שרבים מאתנו לא האמינו שניתן להגשימו. חלמנו לקיים מפגש בין דורות של לוחמים, על פני 7 עשורים של קיום המדינה. רצינו מאד ללמד את הדור הצעיר קצת מורשת והיסטוריה של הגדוד בו הם משרתים וגם לחבק את המשפחות של אלה שלא זכו להגיע למעמד הזה שאנו זכינו לו, הרבה בזכותם.  

נכונותך, נדיבות ליבך והתגייסותך, הם שסייעו לנו להגשים את החלום ולקיים אירוע מכובד ומכבד במלאת 70 שנה לגדוד 13 ולחטיבת גולני. שבחים רבים זכינו לקבל על הרעיון, היוזמה, הארגון, הדאגה לכל פרט, האכפתיות, הביצוע ועל מה לא. אלא שאנחנו כולנו חשים שרבות מן התודות האלה מגיעות לך.

אנו יודעים שלולא התגייסת להיות יחד איתנו, שכם אל שכם, כמו "אח גולנצ'יק אמיתי", לא היינו זוכים לקיים את האירוע ולהצליח בו מעל ומעבר לחלום שחלמנו ומעל ומעבר ולמצופה.

אני מבקש להודות לך על עזרתך ותמיכתך בקיום האירוע, כמו גם לאחל לך מכל הלב, שתמיד תהייה בצד הנותן ולא המקבל ובעיקר לברך אותך ביישר כוח!!!

בכבוד רב! ובתודה!